-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Wyprzedaż trwa!
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Tester Versace Eros Edt 100ml With Cap
Symbol:
10021052
| Wpisz swój e-mail |
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
| Cena przesyłki | 10 |
| Dostępność |
|
| Waga | 0.367 kg |
| Kod kreskowy | |
| EAN | 8011003809257 |
| Zostaw telefon |
W 2012 roku marka Versace zaprezentowała swój nowy zapach dla mężczyzn - Eros. Twórcą kompozycji zapachowej jest Aurelien Guichard, a twarzą kampanii reklamowej Brian Shimansky. Perfumy inspirowane są grecką mitologią, a ich nazwa to imię boga miłości. To świeża, drzewna i lekko orientalna kompozycja. `Jest to zapach dla mężczyzny, który jest panem siebie. On jest bohaterem - człowiek, który broni swoich pomysłów i celów.` - Donatella Versace.
Pojemność:
100 ml
Tester:
tak
Kraj pochodzenia:
Włochy
Kod CN:
3303 00 90
Wielkość:
produkt pełnowymiarowy
Stan produktu:
nowy
Stan opakowania:
zastępcze
Typ:
woda toaletowa
Dekodowanie:
nie dotyczy
Dla kogo:
męski
Kategoria zapachowa:
aromatyczno-fougere
Wysokość opakowania [mm]:
120
Głębokość opakowania [mm]:
40
Szerokość opakowania [mm]:
85
Nuty głowy:
mięta, zielone jabłko, cytryna
Nuty serca:
fasolka tonka, ambroksan, geranium
Składniki:
Alcohol Denat.; Parfum/Fragrance; Aqua/Water/Eau; Limonene; Ethylhexyl Methoxycinnamate; Butyl Methoxydibenzoylmethane; Ethylhexyl Salicylate; Coumarin; Linalool; Alpha-Isomethyl Ionone; Citronellol; Citral; Geraniol; Cinnamal; Eugenol
Ostrzeżenia:
Produkt łatwopalny: trzymać z dala od ognia i źródeł ciepła (dotyczy produktów w sprayu i zawierających alkohol); Trzymać z dala od dzieci; Nie stosować na podrażnioną lub uszkodzoną skórę; Unikać kontaktu z oczami. W razie kontaktu przemyć dużą ilością w
Dane producenta
EUROITALIA S.r.l.
Via Galileo Galilei 5
20873 CAVENAGO di BRIANZA (MB)
Italy
+39 02 95 916 1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci